Subject: Rõuste alajaama haru L036 110 kV kaabelliini põhiprojekt - kooskõlastuse taotlus
From: "Kapanen, Matti" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Jun 2024 11:26:24 +0300

Tere

Saadan teile kooskõlastamiseks Rõuste alajaama haru 110 kV kaabelliini
põhiprojekti. Projekt on paremini kirjeldatud seletuskirjas ja joonistel,
mis on alla laetavad all olevalt lingilt.

Projekti link:
<https://leonhardweiss-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/m_kapanen_leonhard
-weiss_com/EuE0pLLN1iBCgCU1bjY9XVcBTzquHuTlRf2ex2JvueM_0Q?e=Mr0Gil>
https://leonhardweiss-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/m_kapanen_leonhard-
weiss_com/EuE0pLLN1iBCgCU1bjY9XVcBTzquHuTlRf2ex2JvueM_0Q?e=Mr0Gil

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Energeetikaehituse divisjon

Projekteerimisosakond

Matti Kapanen

Vesse 8, 11415 Tallinn

Tel. +372 5854 5446

[email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee